Steenbergen kiest voor de innovatieve boordcomputer app van Data2Track

BeginschermSteenbergen b.v. en Data2Track zijn een samenwerking aangegaan voor de levering van de Drivers App aan de gerenommeerde transportonderneming.
De logistieke wereld verandert snel en daarom is het noodzakelijk om uitmuntende service te blijven leveren. Met de aanschaf van de Drivers App denkt Steenbergen b.v. moeiteloos te kunnen blijven inspelen op de wensen van haar klanten,” aldus de heer Jaap Quist, directeur en eigenaar. “Een ander belangrijk punt voor ons is het creëren van rust op de verschillende plan afdelingen van onze onderneming.”

Pilotperiode en keuze
Nadat er een pilotperiode is doorlopen heeft Data2Track een zeer goede indruk achtergelaten. De heer Quist geeft dan ook aan: “Data2Track heeft zich in de pilotperiode laten zien als een betrouwbare onderneming welke altijd de gemaakte afspraken nakomt. Dit in combinatie met de gebruikersvriendelijke interface heeft Steenbergen b.v. ertoe doen besluiten om voor Data2Track te kiezen als boordcomputerleverancier”. De uiteindelijke redenen om verder te gaan met Data2Track en de Drivers App is dan ook de betrouwbaarheid, de gebruiksvriendelijke interface van de app in combinatie met de meest moderne functionaliteiten die voor handen zijn op boordcomputer gebied. De heer Quist vindt andere sterke punten van de app de lay-out en het gebruikersgemak.
“Data2Track is blij met de keuze van Steenbergen. We zien dat steeds meer transportbedrijven gebruik gaan maken van onze boordcomputer app en wij verwachten dat de Drivers App binnen twee jaar verantwoordelijk is voor 25% tot 30% van onze business. Met de komst van Steenbergen als klant zetten wij een goede stap in die richting.” aldus Rob Bouwer, commercieel directeur van Data2Track.

De klant centraal
Uit de voordelen die op zowel korte als lange termijn dienen te worden behaald met de boordcomputer app staat de klant bij Steenbergen centraal. Zoals de heer Quist dan ook samenvat: “Door het leveren van een extra service richting haar klanten wil Steenbergen b.v. op termijn een nog betere vertrouwensband met haar klanten krijgen. Tevens zal de gecreëerde rust op de planning zorgen voor een nog betere terugkoppeling van de planners naar de klanten toe.” Steenbergen verwacht dan ook dezelfde service en betrouwbaarheid van haar leveranciers, zoals Data2Track.

Steenbergen innoveert
Naast de vernieuwing op het gebied van de boordcomputer heeft Steenbergen ook een nieuwe website gelanceerd: www.steenbergentransport.com. Deze nieuwe website zorgt voor een duidelijk inzicht van de onderneming, de laatste nieuwtjes, direct toegang tot de vernieuwde track & trace website en meer.
Steenbergen b.v. is een logistieke dienstverlener die is gespecialiseerd in de 24-uurs distributie van zendingen binnen de Benelux. Sinds de oprichting in 1907 te Bodegraven, is Steenbergen b.v. uitgegroeid tot een grote speler in de (inter)nationale transportsector met meer dan 300 actieve werknemers en dagelijks circa 250 transporteenheden op de weg.
Door de strategisch gepositioneerde vestigingen is Steenbergen b.v. in staat om zendingen binnen een periode van 24 uur te transporteren. Zendingen die dag 1 voor 20.00 uur worden afgehaald zullen op dag 2 tussen 08.00 en 17.00 worden geleverd.

Steenbergen Logo
Aantal medewerkers: 300+
Aantal Voertuigen: 250
Hoofdvestiging: Bodegraven
Website: www.steenbergentransport.com